ماشین حساب

خرید ماشین حساب

ماشین حساب

خرید ماشین حساب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماشین حساب

حسابداری همزاد فرهنگ بشری است و به مقدار آن عمر داراست . اولیه مدارک کشف شده حسابداری در دنیا , لوحه‌های سفالین از فرهنگ و تمدن سومر در بابل ( Babylon ) است و عمر آن به ۳۶۰۰ سال پیشین از به دنیا آمدن بر می گردد و از پرداخت حقوق چندین مستخدم حکایت داراست . مدارک و شواهد نشان می دهند در تمدن‌های مصر , رم و یونان باستان هم نوعی کنترل‌های حسابداری برقرار بوده و نوعی اکانت توده و خرج تهیه و تنظیم می‌شده است . فرد جمعدار , مأمور دولت یا این که فردی که حفظ از پول یا این که بودجه دیگری به وی محول بوده است در فواصل وقتی مقرر اکانت خویش را به کدخدا یا این که مسئولان مدنی پس می‌داده است . برای این عمل دو فهرست تفضیلی از دریافتها و پرداختها بر حسب پول , وزن یا این که مقیاس دیگری تهیه و تنظیم میشد و توده آن دو معادل بود . فهرست اخذ دربرگیرنده موجودی اولِ زمان به علاوه وجوه یا این که کالای دریافتی طی عصر بود . فهرست پرداخت دربرگیرنده مبالغ پرداختی , کالای فروخته شده یا این که به مصرف رسیده در طی عصر به علاوه ما‌نده پول و کالا نزد جمعدار بوده است که بایستی به کدخدا تحویل داده می شد ; به این ترتیب , حسابداری باستانی صرفا جنبه‌های محدودی از فعالیتهای مالی را در بر می‌گرفت و با سیستم کاملی که همگی عملیات مالی حکومت را ثبت و ضبط نماید یا این که به محافظت اکانت معاملات تجاری بپردازد , مسافت بخش اعظمی داشت . این جور حسابداری تا قرنها وسطی تداوم یافت . 



مهره‌های ۵۵۰۰ ساله مورد استفاده برای محاسبه در شوش , موزه لوور 


همانند بقیه تمدنها در فرهنگ باستانی کشور‌ایران هم حسابداری , گذشته‌ای مفصل و خواندنی دارااست . پیشینه حسابداری در جمهوری اسلامی ایران به اولیه تمدن‌هایی بر میگردد که درین مرزو بوم پا گرفت و مدارک حسابداری به دست آمده با ۲۵ قرن عمر , گواه بر ترقی این علم در جمهوری اسلامی ایران باستان دارااست . در جمهوری اسلامی ایران عصر هخامنشی , نظام مالی و مبلغی جامع و منسجمی برقرار بوده و اکانت درآمدها و هزینه های حکومت به ریز و به اعتنا , ثبت و ضبط و نگاهداری می‌شده است . حدود سی هزار لوح از قسمتی از کاخ جمشید موسوم به خزانه , محل اوراق مالی کاخ‌های مزبور به دست آمده است که حکایت از وسعت ثبت داده ها مالی آن دوران دارااست . مورخ این لوحها حدود ۴۸۰ سال گذشته از به دنیا آمدن است . یکی‌از این لوحها که به خط عیلامی است , بوسیله پروفسور جرج کامرون , مطالعه و خوانده شده‌است و کتاب «اصول حسابداری» ترجمة آن را بازگو می نماید : 


برابر سه «کارشا» و شش «شکِل» نقره بوسیله «شاکا» ( رئیس صندوق ) به کارگرانی که درهای آهنی «پارسه» ( تخت جمشید ) را می سازند و «بردکاما» مسئول عمل ایشان است , پرداخت شد . متساوی این مبلغ به صورت مقرر به قرار هر سه «شکِل» نقره یک گوسفند به حساب آوردن شوید . دوران عمل ایشان از ماه آدوکنئیش تا ماه ویخن ( ماه نخستین تا دوازدهم ) سال ششم ( سلطنت خشایار فرمان روا ) بوده و دو نفر هر مورد ماهی یک صورت و نیم نقره ( حقوق ) اخذ می‌کردند . 


حسابداری دانشگاهی با بیش تر از پانصد سال سوابق بوسیله شخصی ایتالیایی به اسم لوکا پاچیولی ( ۱۴۹۵ میلادی ) سازه گذاشته شده است . پاچیولی تحصیلات خویش را در وِنیز طی کرد و در ده سال ۱۴۷۰ راهب صومعه‌ای شد که از فرقه فرانسیسکن بود . تا سال ۱۴۹۷ مدرس سری ریاضی ها بود تا این‌که در آن سال دعوت نامه‌ای از لودُویکو اِسفُرتسا اخذ نمود تا در میلان شاغل شود . وی در آنجا با لئوناردو دا وینچی آشنا شوید و به وی ریاضی ها یادگرفتن اعطا کرد . در ۱۴۹۹ , پاچیولی و لئوناردو بدون چاره شدند تا از میلان فرارو گریز نمایند چون لوئی دوازدهم فرمانروا فرانسه شهر را به تصرّف خویش درآورده و حامیان آن‌ها‌را از آنجا بر کنار کرد . آنگاه , پاچیولی و لئوناردو اکثر زمان ها با نیز مسافرت می‌کردند . در سال ۱۵۱۷ به محض رجوع به مرزوبوم , پاچیولی بجهت سالخوردگی دار فانی را وداع کرد . 


پاچیولی چند کتاب در مورد ریاضی ها منتشر کرد که دربرگیرنده اثر زیر می باشد : 


Summa de Arithmetica , Geometrica , Proportioni et Proportionalita ۱۴۹۴ 


در معنای «مجموعه‌ای از جبر , هندسه , نسبت و تناسب» . این کتاب مشتمل بر موضوعاتی اعم از اکانت و جبر و استفاده آن‌ها در تجارت , دفترداری , پول و مبادله است . او در‌این اثر به تلفیق علم ریاضی زمان خویش پرداخت . همینطور برای نخستین دفعه شرحی درخصوص روش محافظت حساب‌ها و دفترها که تاجران ونیزی در زمان دوران رنسانس به فعالیت می‌بردند , ارائه بخشید . این روش ابعاد به روش حسابداری دوطرفه جهانی شد . هرچند پاچیولی این سیستم را پایه گذاری کردن کرد و خیر ابداع , البته به‌عنوان «پدر دانش حسابداری» مورد اعتنا واقع شد . سیستمی که وی به پایه گذاری کردن و معرفی آن پرداخت مشتمل بر اکثر وقت ها چرخه‌های حسابداری بود که ما روز جاری آن ها را میشناسیم . وی استفاده از دفتر ها خبر نامه و دفتر کار کل را تشریح کرد , و یاداوری اعطا کرد که یک شخص نباید به رختخواب برود مگر این‌که بدهی با بستانکاری برابر باشد! دفتر کار کل وی حسابهایی برای موجودی ( که دربرگیرنده وجوه دریافتی و موجودی کالا بود ) , تعهّد بانکی , سرمایه , درآمد , و هزینه های داشت - گونه های اکانت که در بیلان عمل و صورتحساب درآمد یک اداره به ترتیب گزارش می شود . وی ثبت پایانی انتها سال را نشان اعطا کرد و توصیه کرد که یک مرحله آزمایشی برای تأیید محل کار کل متعادل بکار گرفته شود . همینطور , رساله وی دامنه وسیعی از موضوعات دارای ربط را , از اخلاقیات حسابداری گرفته تا حسابداری هزینه , مشتمل بر می شود . 


از مهمترین تغییرات حسابداری در حین پانصد سال قبل تغییر و تحول ماهیت نظری آن است . حسابداری دانشگاهی در چهار صد سال اولیه قدمت خویش عمدتاً رویکردی تجویزی داشته‌است . یعنی اندیشمندان حسابداری فقط بر پایه ی قیاس بر پایه ی فرض ها شالوده , روشهای حسابداری خاصی را به حسابداران تجویز می‌کردند . به عنوان مثال نحوهٔ تهیه و تنظیم ترازنامه یا این که صورت سود و خسارت یا این که نحوهٔ محاسبه موجودی‌ها را بر طبق برهان منطقی , انتخاب و تجویز می‌کردند . امروزه از این روشهای تجویزی با اسم تئوریهای تجویزی یاد می گردد . البته از اوایل سده بیستم , مباحث نظری و فلسفی بدون شوخی راجع به وابستگی حسابداری به یکی حوزه‌های معرفت بشری ترویج یافت . در میانه سده بیستم و با احاطه مدرسه ثابت گرایی ( پازیتیویسم ) بر فضای دانشگاهی , نظریه‌های حسابداری ثابت گرایانه به ظهور رسید . ضعف‌های بنیادین نظریه‌های ثابت گرایانه در ظرف کمتر از ربع قرن پدیدار شد و حسابداری به تبع بقیه رشته‌های علمی وارد دنیای تازه جُستارهای فلسفی و نظری شد . طرح حسابداری انتقادی یا این که امثال آن آرم این دگرگون سازی نظری در حسابداری است

  • landika blog
  • ۰
  • ۰

ماشین حساب

روشن و خاموش کردن خودرو اکانت 

1 . روشن ( on ) و خاموش ( off ) کردن اتومبیل اکانت . 

- برای روشن کردن , دکمه [AC/ON] و خاموش کردن از دکمه [OFF] استفاده می‌کنیم . 

همینطور به خواسته صفر کردن ردیف محاسبه هم از دکمه ] AC/ON [ استفاده میگردد . 


محاسبه فاکتوریل اعداد – محاسبه اینورس اعداد 

2 . فاکتوریل . 

برای بدست آوردن فاکتوریل یکی از دکمه های ترکیبی ] SHIFT [ و ] x - 1 [ استفاده میشود . 

نمونه : 5! 

[SHIFT] [X - 1] [5] [=] 


3 . یک تقسیم بر عدد ( اینورس عدد ) . 

نمونه : 1/5 یا این که 5 بتوان منهای یک : 

[5] [X - 1] [=] 


تبدیل قطبی به دکارتی – تبدیل دکارتی به قطبی 

4 . تبدیل قطبی به دکارتی و بالعکس . 

نمونه : دکارتی 3 و ۴ میشود 5 با زاویه 53 . 13 : 53 . 13 = 3 + j5 5 < 

[pol ( ] [3] [ , ] [۴] [ ) ] [=] [RCL] [ tan ] 

* با فشار دادن هم اندازه اندازه عدد , و با زدن دکمه های ترکیبی RCL + tan میزان زاویه نشان داده میشود . 

بالعکس : 

[SHIFT] [pol ( ] [5] [ , ] [ 53 . 13] [ ) ] [=] [RCL] [tan] 

مثل تراز بالا با این تفاوت که از شیف مستعمل و با زدن متساوی اندازه حقیقی وواقعی و با فشار دادن دکمه های ترکیبی مقدارمجازی محاسبه خواهد شد . 


محاسبه جذر فرجه 3 –محاسبه عدد بتوان 3 

6 . عدد به توان سه . 

نمونه : 2 به توان سه ( 23 ) : 

[2] [X3] [=] 


5 . جذر فرجه سه تا . 

نمونه : فرجه 3 عدد 8 : 

3√ ] [8] [=] [ 


محاسبه عدد بتوان 2 – محاسبه جذر فرجه 2 عدد 

7 . عدد بتوان دو . 

نمونه : 3 بتوان 2 ( 32 ) : 

[3] [X2] [=] 


8 . جذر فرجه دوتا . 

نمونه : جذر 4 : 

√ ] [4] [=] [ 


محاسبه اندازه عدد بتوان مناسب 

9 . محاسبه اندازه عدد بتوان مطلوب . 

نمونه : 2 بتوان 6 ( 26 ) : 

[2] [ Xy ] [6] [=] 


محاسبه جذر عدد با فرجه مطلوب 

10 . جذر عدد با فرجه مناسب . 

نمونه : جذر فرجه 4 عدد6 : 

[4] [SHIFT] [X Y] [6] [=] 

محاسبه لگاریتم مبنای10 – محاسبه لگاریتم مبتای نپر – محاسبه عدد e بتوان مناسب 


11 . لوگاریتم مبنای 10 . 

نمونه : لوگاریتم مبنای 10 عدد 11 ( log 10 10 ) : 

[log] [1] [1] [=] 


13 . لگاریتم مبنای نپر . 

نمونه : گاریتم نپیر 12 ) ln 12 ) : 

[ln] [1] [2] [=] 


14 . عدد e بتوان مطلوب . 

نمونه : عدد e بتوان 1 ( e 1 ) : 

[SHIFT] [ln] [1] [=] 

روستا بتوان عدد مطلوب 


12 . آبادی بتوان عدد مطلوب . 

نمونه : 10 بتوان منهای شش ( 10 - 6 ) : 

[SHIFT] [log] [ ( - ) ] [6] [=] 


- در این باره می توان از طریق دیگری نیز استفاده کرد : 

نمونه : عدد 1000000 : 

[EXP] [6] 


پاره ای که به رنگ قرمز رنگ نشان داده شده‌است تعداد صفر جلوی یک را نشان میدهد که‌این عدد برای اعداد کوچکتر از یک قادر است منفی نیز باشد . برای مثال عدد 0 . 0000001 می‌شود : [EXP] [ ( - ) ] [6] 

- برای آشکار کردن عدد منفی از این دکمه [ ( - ) ] استفاده می‌شود . 


15 . استفاده از دکمه ENG : 

از این دکمه معمولا در تبدیلات استفاده می‌شود بدین صورت که با هر توشه فشار دادن این دکمه , عدد بصورت سه , شش یا این که خیر رقم اعشار کوچک شده و متقابلا در 1000 , 1000000 و 1000000000 ضرب می گردد . برای مثال در تبدیل یک میزان بزرگ به مقادیر کیلو , مگا و گیگا : 


123456789 [ENG] = 123456 . 789 * 103 = 123456 . 789 Kilo 

123456789 [ENG] [ENG] = 123 . 456789 * 106 =123 . 456789 Mega 

123456789 [ENG] [ENG][ENG] = 0 . 123456789 * 109 = 0 . 123456789 Giga 


محاسبه sin . cos و tan زوایا – محاسبه اینورس زوایا 

15 . sin . cos و tan زوایا . 

نمونه : sin 35 نمونه : cos 45 نمونه : tan 45 

[sin] [3] [5] [=] [cos] [4] [5] [=] [tan] [4] [5] [=] 


16 . اینورس زوایا ( ARC ) . 

نمونه : Arc sin 0 . 35 : 

[SHIFT] [sin] [0] [ . ] [3] [5] [=] 


نکته : هر وقت عبارت ( MA ERROR ( روی برگه ظواهر شد این مفهوم را می دهد که در محاسبه زوایا عبارت مجهول وارداتی شده‌است 


ارسال کردن عدد به خاطر – نمایش دادن عدد دخیره شده در خاطر 

17 . پست کردن عدد به یاد . 

- برای این مراد از دکمه [STO] استفاده می گردد . این جور دارنده 9 خاطر است که با حروف A B , C , D , E , F , X , Y , M و به رنگ قرمز رنگ نشان داده گردیده اند . 

نمونه : قرار دادن عدد 5 در یاد D : 

[5] [STO] [sin] 


18 . نمایش دادن عدد ذخیره شده در خاطر . 

- از کلید [RCL] استفاده می گردد . 

- با این دکمه صرفا می توان عدد ذخیره شده را روئت کرد , قابلیت انجام هیچگونه عملیات ریاضی نیست . 

نمونه : آشکار کردن عدد دخیره شده در یاد D : 

[RCL] [sin] 


انجام عملیات روی اعداد ذخیره شده در خاطر – پاک کردن خاطر 

19 . انجام عملیات ما یحتاج بر روی اعداد باطن یاد . 

- از دکمه [ALPHA] استفاده می‌شود . 

نمونه : فرض می‌کنیم بخواهیم دوعدد جانور در یاد های D و C را در نیز ضرب کنیم : 

[ALPHA] [sin] [×] [ALPHA] [hyp ] [=] 


- عملیات بالا در برگه اینگونه مشاهده میشود : 

A × B 


20 . پاک کردن تمام اعداد مو جود در یاد . 

[SHIFT] [AC/ON] [=] 

حذف نصیب نادرست شده - صفر کردن سطرمحاسبه 


22 . صفر کردن ردیف متن . 

از دکمه [AC/ON] استفاده نمایید . 


21 . حذف نصیب نادرست شده در نوشته . 

- برای این مراد می توان از دکمه [DEL] استفاده کرد . 

- با استفاده از دکمه های جهت نمای [< REPLAY> ] نیز می‌توانید عددی را مابین اعداد دیگر تمیز فرمایید . 


تغییر تحول مود به وضعیت های رادیان و گرادیان - استفاده ترکیبی از مودها در یک ردیف محاسبه 

23 . تغییر تحول مود به حالتهای رادیان و گرادیان . 

جهت تغییر‌و تحول مود دوبار دکمه [ MODE ] را بفشارید . 

- با گزینش یکی اعداد یک , دو و سه یکی‌از سه شرایط زیر به وجود می‌آید : 

[1] Deg سکو 

[2] Rad رادیان 

[3] Gra گرادیان 


24 . استفاده ترکیبی از مودهای رادیان . گرادیان و جایگاه در یک ردیف محاسبه . 

نمونه : محاسبه سینوس 35 جایگاه بعلاوه تانژانت گرادیان 35 : sin 35 0 +tan 35 g 

[sin] [3] [5] [+] [tan] [3] [5] [SHIFT] [Ans] [3] [=] 


- در حالتی که عدد سه که در ابتدا به رنگ قرمز رنگ نشان داده شده‌است 2 یا این که یک باشد به ترتیب نماینگر رادیان و سکو می‌باشد . 


محاسبه هایپربونیک زوایا - محاسبه عدد پی 

25 . محاسبه هایپربونیک ) hyp ) زوایا . 

نمونه : sin h 35 

[hyp] [sin] [3] [5] [=] 


26 . عدد پی ( Π ) . 

برای استفاده از عدد پی می‌توانید از دکمه های ترکیبی زیر استفاده کنین : 

[SHIFT] [EXP] 


استفاده از درصد در محاسبات 

27 . استفاده از درصد در محاسبات : 

نمونه : 98 % : 

[9] [8] [×] [1] [SHIFT] [=] 


تمرین 

Top of Form 

تمرین 1 : 

2 sin V2 . 5 2 + 0 . 06 2 

[2] [sin] [V] [ ( ] [ ( ] [2] [ . ] [5] [ ) ] [X2] [+] [ ( ] [0] [ . ] [0] [6] [ ) ] [X2] [ ) ] [=] 

حالا این میزان را یه خاطر F منتقل میکنیم : 

[STO] [tan] 

میخواهیم این عدد را از اندازه 0 . 00000000005 کم کنیم : 

[ALPHA] [tan] [ - ] [5] [EXP] [ ( - ) ] [10] [=] 

تمرین 2 : 

e 5sin 41 + 2 ln 2 . 23 

[ ( ] [SHIFT] [ln] [5] [sin] [4] [1] [ ) ] [+] [ ( ] [2] [ln] [2] [ . ] [2] [3] [ ) ] [=] 

  • landika blog
  • ۰
  • ۰



کلید GT ماشین حساب


یا این که به عبارتی GRAND TOTAL 


در اتومبیل اکانت 


هنگامی است که شما می خواهید عملیاتی را انجام دهید که صرفا در وضعیت روی هم گذاشتن و بیش تر شدن است 


مثالا محاسبات یک فاکتور فروش 


ابتدا در‌صورتی‌که روی ورقه GT بود آن را با کلید AC و یا این که با دوبار فشردن کلید GT صفر می‌نمایید 


آن گاه عملیات را استارت مینمایید نمونه 


۱۲*۲=۲۴ 


۴*۷=۲۸ 


۱۰*۳=۳۰ 


اکنون در صورتی کلید GT را فشار دهید حاصل عملیات بالا را که ۲۴+۲۸+۳۰برابر با ۸۲ می‌باشد را نمایش خواهد اعطا کرد 

  • landika blog
  • ۰
  • ۰

ماشین حساب

در‌این مقاله کارایی میشه به صورت خلاصه خودرو اکانت مهندسی کلاسپد 2 ( ‏ClassPad II , fx - ‎CP400‎‏ ) رو مورد بررسی قرار بدیم و خصوصیت های منحصر این خودرو اکانت رو به شما معرفی ‏کنیم . اما هیچ محصولی بدون نقص نیست و یه محرمانه ضعف هایی نیز ممکنه داشته باشه . این محصول ‏هم از این دستور مستثنی نیست و تلاش می کنیم معایب اون رو نیز ضمن محاسن بزرگی که داره ابلاغ کنیم . ‏ 



محصول تازه خودرو اکانت مهندسی کمپانی کاسیو دیده خیلیا رو به خودش جلب کرده . احتمالا ‏اولین چیزی که چه بسا پیشین از روشن کردنش مورد دقت قرار میگیره میزان بزرگ این خودرو اکانت ‏باشه . خودرو حسابی به بعدها ‏‎206 . 0 x 89 . 0 x 21 . 1 mm‎‏ به حیث بزرگ میاد و ادله اصلیش نیز برگه ‏نمایش 4 . 8 اینچی و اما رنگی این خودرو اکانت است . ورقه نمایشی که میتونه بیش تر از 65000 ‏رنگ رو نمایش بده . ‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 002 


هنگامی خودرو اکانت رو دستت می‌گیری یه ابهتی داره! ولی نسبت به کلاسپد 330 یکم سنگینتر شده , ‏البته اگه 40 گرم بیشتر رو بتونی شم کنی!‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 003 


هنگامی یکم از نزدیک بهش نگاه می‌کنی پباده سازی قشنگ به همراه مخلوط رنگ جذاب سیاه و سپید و یه نوار ‏آبی رنگ به دور اتومبیل اکانت نظرت رو به خودش جلب میکنه . اسمش رو نیز که زده انتهای اتومبیل ‏حساب , انگار داره با کبر اسمش رو فریاد میزنه!‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 004 


حال خودرو اکانت رو برگردونیم یه نگاهی به پشتش بندازیم : ‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 005 


جای باتریش مانند باباش همون پایینه البته ترقی کرده میتونی بجای باطری آلکالاین گزینشو فعال کنی ‏و 4 تا باطری شارژی ‏Ni - MH‏ بذاری . ‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 006 


یکی دلایلی که میتونین از باطریهای شارژی استفاده کنین اینه که یه یه خرده مصرف باطریش بیشتر ‏شده که ولی با اعتنا به مانیتور رنگیش چیز عجیبی نیست اونم به اون وسعت! نسبتاً میشه در ‏شرایط معمولی 100 تا 110 ساعت عمل باهاش کرد . این درحالیه که 140 تا 150 ساعت میشه با کلاسپد ‏‏330plus فعالیت کرد . یعنی یه چیز حدود 40 درصد نسبت به نسخه قبلیش بیشتر مصرف میکنه . ‏ 


یک محصول و دو اسم! 
‏ یه نکته ای که احتمالا تعجب آور به حیث برسه اینه که‌این خودرو اکانت 2 تا نام داره , همونطور که توی ‏عکسای بالا میبینین , پشت اتومبیل اکانت حک شده ‏ClassPad II‏ در حالیکه روی خویش خودرو ‏حساب زیر مانیتور پرینت شده ‏fx - CP400‎‏ . ‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 007 


کیبورد : ‏ 
پباده سازی کیبردش نیز به طور ارگونومیک است . یه یه خرده نسبت به ورژنهای قبلیش کلیداش ‏کشیده‌تر شدن . یه کلید غیر وابسته کشیک براش درنظر به دست آوردن البته در کل حرفه‌ای خیس شده البته ‏عملکردش مضاعف با قبلیا فرقی نداره . ‏ 
Classpad - II - fx - CP400 - 008 


مانیتور : ‏ 
یک کدام از نقاط قوت پررنگ خودرو اکانت مهندسی کلاسپد 2 همین مانیتور بزرگ و کیفیت عالی و ‏البته رنگیشه . مانیتور 4 . 8 اینچی بی نظیر با رزولوشن ‏‎320x528‎‏ پیکسلیش . هرچند به ‏رزولوشن موبایلها نمیرسه البته برای یه خودرو اکانت بی نظیره . ‏ 


Classpad - II - fx - CP400 - 001 




اقتدار پردازش : ‏ 
توی مشخصاتش ننوشته که از چه سی پی یو ای مصرف شده البته به لحاظ میاد مانند نسخه ‏‎330plus‎‏ ‏از ‏Renesas SH - 4‎‏ مستعمل باشه که از 330 بالاتره . ‏ 


فعالیت کردن با اتومبیل اکانت کلاسپد 2 - ‏fx - CP400‎ 
برگه بزرگتر شده و امکان چرخش 90 مرتبه کاغذ نیز بهش بیش تر شده . این یه نکته مثبته که ‏میشه محاسبات طولانی رو توی یه خط رویت کرد . اما احتمال دارد در یکی دو هفته نخستین عمل با اتومبیل اکانت به ‏نظر برسه عمل با کلیدهای مجازی باطن مانیتور در مقایسه با کلیدهای تعریف شده اثبات نظیر ‏کلیدایی که برای اتومبیل حسابهایی مانند الجبرا یا این که سایر اتومبیل حسابها یکمی طاقت فرسا تره البته زمانی با ‏جای کلیدهای مجازی آشنا شدی دیگه مشکلی نداری و میتونی چه بسا با سرعت و توجه بیشتری نسبت به سایر اتومبیل حسابها به انجام محاسبات ‏بپردازی . ‏ 


بها : ‏ 
احتمالا یکی ایرادایی که بشه بدین اتومبیل اکانت گرفت ارزش بالای اونه . این اتومبیل اکانت توی ‏شهریور 92 چیزی حدود 720 هزار تومان بود که میشه اذعان کرد قسمتی از اتومبیل حسابهای گرون بها اکانت ‏میشه . ممکن است اگه با اتومبیل اکانت 330 مقایسش کنیم که قیمتی نزدیک به 420 هزار تومن داره یه اندازه گرون به حیث بیاد! در هر مورد برای هر که دنبال پایانی تکنولوژی هستش به حیث شایسته ترین آیتم همین اتومبیل اکانت کلاسپد 400 باشه . ‏ 


نکات جانبی : ‏ 
احتمال دارد مهم‌ترین حسی که هنگامی اتومبیل اکانت رو دستت می‌گیری , ناخودآگاه بهت دست میده این باش ‏دیگه چیزی توی ریاضیاتی که تا درحال حاضر خوندی وجود نداره که توی این خودرو اکانت نباشه ( ولی اگه بلد ‏باشی باهاش فعالیت کنی! ) یه جوری شم اقتدار بهت دست میده! برگه رنگی , پباده سازی قشنگ , پایانی ‏مدل!!!‏ شیوه عمل با نرم افزار های این اتومبیل اکانت نیز تا 95 % مشابه ورژنهای پیشین اتومبیل اکانت خصوصی کلاسپد هستش تنها احتمالا جای چنتا آیتم تغییر کرده باشه . یعنی اگه از ورژنهای گذشته استفاده کردی و میخوای کوچ کنی به‌این خودرو اکانت , نگرانی نداشته باش . 
اگه نیز میخوای با کلیات برنامه های این اتومبیل اکانت آشنا بشی میتونی نشست نخستین فیلم آموزشی فعالیت با خودرو اکانت مهندسی کلاسپد ‏‎ ( ClassPad ) ‎‏ رو دانلود کنی و با روش فعالیت و خصوصیت های منحصربه‌فرد این خودرو اکانت توسعه یافته آشنا بشی . 
کمپانی کشور‌ایران خودرو اکانت همونطور که عهد داده مدام به‌دنبال مهیا کردن جدیدترین ‏دستاوردهای تکنولوژی اتومبیل اکانت مورد استفاده دانشجو یان و متخصص ها مرز و بوم میباشد . شما ‏میتونین با مراجعه به ورقه تولیدها دشوار افزاری از ویژگی ها این اتومبیل اکانت توسعه یافته اطلاع ‏حاصل کنین و در صورت رغبت مبادرت به خریدش کنین . ‏ 
مانند مدام بازم آرزوی موفقیتتون رو داریم . ‏

  • landika blog
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • landika blog
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • landika blog